چاپ پرچم رومیزی تبریز

چاپ پرچم رومیزی تبریز

چاپ پرچم رومیزی تبریز

پرچم چیست؟

پرچم نشان های یک کشور مستقل ، یک جامعه ، یک سازمان ، یک نیروی مسلح ، یک دفتر یا یک فرد را نشان می دهد. پرچم اغلب مستطیل با طرح و رنگ های مشخص است . پرچم ها در پیام رسانی ، تبلیغات یا برای اهداف تزئینی استفاده می شوند. آنها معمولاً از پارچه ساخته می شوند و دارای نوعی نماد یا آرم هستند.

چاپ پرچم رومیزی برروی پارچه ساتن مات و براق از خدمات قابل ارائه در مرکز تخصصی می باشد.

چاپ پرچم کشورها

پرچم ملی نشان دهنده و نماد یک ملت است. یک پرچم ملی معمولاً با رنگ ها و نمادها و با معانی خاصی طراحی می شوند.

ما می توانیم هر پرچمی را که نیاز دارید در هر رنگی چاپ کنید فقط کافی است با ما تماس بگیرید .

چاپ پرچم شرکتی

اگر در نمایشگاه شلوغ تجاری حضور پیدا می کنید چاپ پرچم برای تبلیغ نام تجاری خود ایده آل هستند. پرچم های تبلیغاتی به عنوان ابزاری کاربردی برای یافتن توجه به مشاغل تجاری ، نمایش غرفه ها عمل می کنند. به همین دلیل چاپ پرچم سفارشی را که برای نیازهای تجاری و تبلیغاتی منحصر به فرد شما مناسب باشد ، آسان می کنیم.

چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی بهترین راه برای جلب توجه در فضای باز و داخلی به منظور تبلیغات محصول و خدمات شما هستند. جنس این پرچم ها از پلی استر می باشد که در برابر آب و هوا مقاوم است و بسیار با دوام است ، و برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب می باشد.

چاپ پرچم ملل

پرچم ملل ایده آل برای استفاده در سفارتخانه ها ، شرکت ها ومسابقات ورزشی است که یک پیام بصری فوری ارسال می کنند و حس مناسبت را به آنها می افزایند. پرچم های ملل که با استاندارد و با دقت توسط طراحان ما تولید می شود.

چاپ پرچم ساتن

شرکت ما به دلیل ارائه خدمات چاپ پرچم باکیفیت به شهرت رسیده است. این خدمات توسط طراحان ماهر با طراحی منحصر به فرد و با در نظر داشتن نیاز دقیق مشتریان ارائه می شود تا جلوه ای شگفت انگیز به پرچم بدهیم.

چاپ پرچم مذهبی

پرچم مذهبی پرچمی است که فرقه های خاص و همچنین جنبش های مذهبی آن را به عنوان نماد هویت اسلامی خود برگزیده اند که معمولا توسط مساجد و مراکز مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. ما مفتخریم که مجموعه ای برجسته از پرچم های مذهبی را ارائه دهیم.

چاپ پرچم ورزشی

پرچم های ورزشی راهی عالی برای برقراری ارتباط روحیه تیمی است.پرچم تیم خود را به دیوار سالن ورزشی آویزان کنید.آیا به دنبال پرچم های فوتبال ، بسکتبال یا تیم های دیگر و تیم های شخصی برای مدرسه خود هستید؟ ما محصولات سفارشی را متناسب با نیاز شما ارائه دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید.

پرچم ها همواره در نگاه مردمان ناخودآگاه نمادی از اقتدار و بزرگی را دارند. چاپ عکس و لوگو برند و یا شرکت برروی پرچم قطعا می تواند

شما را در محیط داخلی محل کار و یا محیط های عمومی و نمایشگاهی بالاتر ببرد.

شما می توانید با نگاهی به شرکت های بزرگ به سادگی به این نکته پی ببرید که همواره در تلاشند از لوگو و نام خودشان برروی میز های کارکنان

در کنار درب ورودی و در کنار میز مدیر عامل استفاده نمایند، شما نیز می توانید برای معرفی و اقتدار بخشیدن هرچه بیشتر به کسب کار خود از این شیوه بهره ببرید.

پرچم رومیزی با پایه سنگی شیک و با رنگ ریشه های متنوع صورت می پذیرد. کیفیت چاپ روی پارچه ساتن مات بسیار بالا و رنگ ها کاملا شفاف و اشباع می باشند.

مشخصات چاپ پرچم رومیزی :

  • ابعاد قابل چاپ پرچم : ۳۰*۲۰ سانتیمیتر به صورت افقی
  • جنس پارچه پرچم : ساتن مات و ساتن براق
  • نوع پایه : سنگی و استیل
  • نوع چاپ : به صورت یک رو و دورو
  • رنگ ریشه های موجود : سفید، قرمز، آبی و سرمه ای ، سبز، زرد یا طلایی و …
  • رنگ زمینه پرچم: سفید
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید