نقشه فرش امام رضا ع

portfolio
portfolio
اطلاعات پروژه
  • دسته : پلات
جزییات پروژه

پلات می تواند برای فضای داخلی نظیر کارهای نمایشگاهی، کارهای هنری و… مورد استفاده قرارگیرد. چاپ پلات یکی از زیر مجموعه های چاپ عریض دیجیتال می باشد که تنوع جنس بالا از مزیت های آن می باشد.این امر ابتدا بوسیله دستگاه پلاتر بر روی متریال های مختلف چاپ و سپس با دستگاه لمینیتور برروی آن یک لایه کشیده شده که آن را در مقابل پاره شدگی ، رطوبت و صدمات احتمالی حفظ می کند. چاپ پلات لمینت از دسته چاپ های عریض محسوب می شود.

جزئیات بیشتر پروژه

چاپ پلات تا عرض 1 متر از ویژگی های منحصر به فرد پلات لمینت محسوب می شود. در مقایسه ای اجمالی که می توان بنر با پلات و لمینت را انجام داد، بایستی گفت که رزولیشن بالاتر پلات در مقایسه با بنر مشهود است. این در حالی است که بنر رزولیشن کمتری در مقایسه با پلات دارد. از این رو پلات لمینت را بیشتر برای فضای داخلی و دید از نزدیک بکار می برند. این در حالی است که بنر برای فضای خارجی مناسب تر است. به سبب لمینت کردن پلات می توان مقاومت به عوامل خارجی را برای پلات افزایش داد. علاوه بر افزایش طول عمر پلات لمینت، با لمینت کردن زیبایی اثر چاپی نیز بیشتر می شود. چاپ پلات و لمینت پایین بوده و روشی ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغات می باشد.

کیفیت بالای پلات لمینت در کنار هزینه مناسب آن، چاپ پلات و لمینت را می توان به یکی از مناسب ترین روشهای تبلیغاتی تبدیل ساخته است. برای چاپی با قیمت مناسب بایستی مرکزی معتبر را انتخاب کنید. مرکز چاپی بایستی کیفیت و رزولیشن چاپی مناسب را برا قیمت و هزینه مناسب برای مشتریان فراهم آورد. انجام چاپ با دستگاه چاپ پلات مناسب در مرکز چاپی می تواند کیفیت بالاتر را فراهم آورد.

کلمات کلیدی را وارد نمایید